Wednesday, November 4, 2009

100 TRUTHS about ME!

100 TRUTHS about ME!

Got this Survey at FB again..hehe

WHAT WAS YOUR:
1. last beverage = water
2. last phone call = ate ni jan2x (ate che2x)
3. last text message = from jan2x -bheby ko
4. last song you listened to = hmmmm... kalimot ko
5. last time you cried = (thinking)...last month? di ko sure

HAVE YOU EVER:
6. dated someone twice = yes!
7. been cheated on = Yes... :(
8. kissed someone & regretted it = NO
9. lost someone special = yes... mom and dad
10. been depressed = Of course - tao lang po...nyahaha
11. been drunk and threw up = ABSOLUTELY YES!

LIST THREE FAVORITE COLORS:
12. Purple/Violet
13. Pink
14. Baby Blue

THIS YEAR HAVE YOU: (2009)
15. Made a new friend = YES!
16. Fallen out of love = NO...
17. Laughed until you cried = Yup~!
18. Met someone who changed you = uhmmm.. maybe
19. Found out who your true friends were = Yes!
20. Found out someone was talking about you = UU...hehe
21. Kissed anyone on your fb friend's list = Yes...mga gurl friends ko

GENERAL:
22. How many people on your fb friends list do you know in real life = more than 100
24. Do you have any pets = WALA
25. Do you want to change your name = NO, unique ata name ko...
26. What did you do for your last birthday = Snacks sa office, Dinner with family, Videok with friends and outing sa beach with Jan2x and friends :)
27. What time did you wake up today = 5:40 pm
28. What were you doing at midnight last night = working...
29. Name something you CANNOT wait for = trip to bohol!
30. Last time you saw your Mother = 12 years ago :(
31. What is one thing you wish you could change about you = hmmmm body weight..hahaha
33. Have you ever talked to a person named Tom = Tom? wala eh
34. What's getting on your nerves right now = I want to sleep...hihi or eat..gutom lang diay ko...
35. Most visited webpage = my personal blog : http://molitandjan.blogspot.com/
37. Nicknames = lang, ling, tong, molitong, haidee, kasag, haidz, palang
38. Relationship Status = In a relationship, happy and satisfied
39. Zodiac sign = Libra
40. Male or female? = female
41. Elementary? = hmmm Duero Central Elementary School.. something na gusto ko balikan elementary days..
42. Middle School = Holy Cross of Davao College... Turning point ng buhay ko...Sobrang grabe and adjustments
44. Hair colour = black
45. Long or short = tama2x lang
46. Height = 5'2
47. Do you have a crush on someone?..Yes.. Enchong Dee and Chito Miranda..haha
48: What do you like about yourself? = Malakas ang fighting spirit...daw!
49. Piercings = sa ears.. tag 3
50. Tattoos = nope.. never imagine to have real one.. henna pwede pa
51. Righty or lefty= Always keep right..so righty...hehe

FIRSTS :
52. First surgery = Nope pa..Simbakels
53. First piercing = sa ears
54. First best friend = Mary Ann, John Niel, Jasmin and Jinky
55. First sport you joined = Karang...hahah
56. First vacation = Davao City!
58. First crush = hmmm si Rogin grade 2 ata I guess...hahahha

RIGHT NOW:
59. Eating = wala.. im hungry actually
60. Drinking = wala rin...ka poor
61. I'm about to = answer this survey
62. Listening to = None.. keyboards..hehe
63. Waiting for = sweldo ky daghan bayranan..hehe

YOUR FUTURE :
64. Want kids? = Yes.. kambal kung pwede..hehe
65. Get Married? = someday.. 2 to 4 yrs from now...
66. Career? = VA...
67. Lips or eyes = both
68. Hugs or kisses = both
69. Shorter or taller= Taller :)
70. Older or Younger = older
71. Romantic or spontaneous = hmmm both
72. Nice stomach or nice arms = both parin..hahha
73. Sensitive or loud = LOUD
74. Hook-up or relationship = (thinking.......)
75. Trouble maker or hesitant = pwede wala?

HAVE YOU EVER :
76. Kissed a stranger = Nope
77. Drank hard liquor = Yes! haha
78. Lost glasses/contacts = Nope
79. Sex on first date = toinks... No!
80. Broken someone's heart = Uu cguro...tao lang po
81. Had your own heart broken = Yes...tao lang din..nasasaktan..char..hihi
82. Been arrested = ala pa..simbakels
83. Turned someone down = Uu :-p
84. Cried when someone died = Yes.. specially love ones
85. Fallen for a friend? = hhhmmm Yes...

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself = YES na YES!
87. Miracles = I do..
88. Love at first sight = nope..
89. Heaven = YES
90. Santa Claus = sauna..hahaha
91. Kiss on the first date = pwede...hahahah
92. Angels = Yes.. sometimes wala silay wings..hehe

ANSWER TRUTHFULLY:
93. Had more than one bf/gf? = Yes
95. Did you sing today? = No.
96. Ever cheated on somebody? = cheated? wala pa buyag...
97. If you could go back in time, how far would you go, and why? = Ika nga in life walay U turn.. So I guess just learn to let go of the past and make your future a better one..
99. Are you afraid of falling in love? = Nope.. Sarap ma inlove
100. Posting this as 100 truths? = Yes na Yes

0 comments:

There was an error in this gadget
 
ss_blog_claim=bbafb81eb21ca04d94148004b6b676d6
molitong